دانستنی ها

رندر منتسب به ال جی k52 فاش شد

رندر ال جی K52

ال جی K52 گوشی میان‌رده‌ی جدیدی است که به تازگی در عکسی رندر فاش شده‌ی ایوان بلس مشاهده شده است. تصاویر منتشر شده نشان از یک گوشی با دوربین چهارگانه و صفحه نمایش حفرده‌دار می‌دهد.

ماه گذشته ال جی از گوشی جدید خود یعنی ال جی K31 رونمایی کرد، حال بنابر گزارش‌های منتشر شده این کمپانی قصد معرفی یک محصول میان‌رده دیگر نیز دارد. ال جی K52 احتمالا گوشی بعدی این کمپانی باشد و به تازگی در رندرهای مطبوعاتی نیز مشاهده شده است.

رندرهای منتشر شده واقعی به نظر می‌رسند و این گوشی را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. همچنین این رندرها توسط یکی از معتبرترین افشاگران صنعت موبایل یعنی ایوان بلس منتشر شده است و به همین دلیل احتمالا این عکس‌ها درست و دقیق هستند.

رندر ال جی k52

طبق رندرهای فاش شده از ال جی K52، قرار است در بخش بالایی صفحه نمایش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار گیرد و در پنل پشتی، از چهار دوربین به همراه فلش LED استفاده شود. همچنین به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت به بخش کناری آن منتقل خواهد شد و لبه‌ی سمت چپ ال جی K52 میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور باشد. همچنین قرار است این گوشی در دو رنگ سفید و بنفش به بازار عرضه شود.

فعلا اطلاعات چندانی از گوشی جدید ال جی منتشر نشده است و مشخصات فنی آن هنوز مشخص نیست اما با این حال به نظر می‌رسد با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم و نباید انتظارات خیلی زیادی از آن داشته باشیم.

چندی پیش گوشی هوشمند ال جی با شماره مدل LM-K520EMW گواهی نهاد GCF را دریافت کرد، محصولی که گفته می‌شود همان K52 است. ثبت این دستگاه در GCF نشان می‌دهد که تا معرفی محصول فاصله‌ی چندانی نداریم و به زودی از محصول جدید ال جی رونمایی خواهد شد. همچنین چندی پیش اتحادیه‌ی وای‌فای و کمیسیون فدرال ارتباطات این دستگاه را هم تایید کرده است. احتمالا در آینده‌ای نزدیک مشخصات فنی و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گوشی ال جی Q92 5G با اسنپدراگون 765G معرفی شد

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “رندر منتسب به ال جی k52 فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *