دانستنی ها

فروش رایانه گیمینگ کونامی با نام Arespear آغاز شد

رایانه گیمینگ کونامی

به تازگی رایانه گیمینگ کونامی با نام Arespear معرفی شده است. این رایانه‌ از پردازنده نسل نهم اینتل استفاده می‌کند و قیمت آن حدود 1760 دلار است.

شرکت ژاپنی کونامی که همه ما آن را به واسطه فعالیتش در صنعت گیمینگ می‌شناسیم حال به نظر می‌رسد وارد صنعت رایانه‌های گیمینگ شده است. رسانه pc watch در گزارشی مدعی شده است کونامی فروش رایانه‌های گمینگ مختص خود را با نام Arespear آغاز کرده است.

آن طور که به نظر می‌رسد رایانه گیمینگ کونامی سپتامبر 2020 ( شهریور و مهر 1399) روانه بازار خواهند شد و ارزان ترین آن 1760 دلار است.

رایانه‌های کونامی طراحی خاصی دارند که شاید در ابتدا خیلی جذاب نباشند. این رایانه‌ها از بدنه‌ای با گوشه‌های مدور ساخت شده است. ابعاد بدنه رایانه‌های گیمینگ Arespear 573.3 در 501.5 در 230 میلی‌متر است و طراحی آن مانند عسل طبیعی است . در بین دستگاه‌های، مدل C700 پلاس آن پیشرفته‌ترین است و از نورپردازی RGB پشتیبانی ‌می‌کند.

رایانه گیمینگ کونامی

همه این رایانه‌ها از پردازنده نسل نهم اینتل استفاده می‌کنند که با توجه به عرضه نسل دهم اینتل، این خبر کمی عجیب و ناامید کننده است. بجز این موضوع کونامی در بقیه موارد به نظر خوب عمل کرده است.

ارزان‌ترین عضو خانواده، C300 نام دارد که با قیمت حدود 1760 دلار عرضه می‌شود. این رایانه مجهز به پردازنده CORE I5 9400F می‌باشد. همچنین در این سری از گرافیک NVIDIA GTX 1650 به همراه هشت گیگابایت رم DDR4 با سرعت 2666 استفاده شده است.همچنین C300 از یک هارد SSD نیز بهره می‌برد.

مدل دیگر از رایانه‌ گیمینگ کونامی c700 است و قیمت آن حدود 3017 دلار است. در این رایانه از پردازنده core I7 9700 به همراه کارت گرافیک NVIDIA RTX 2700 super استفاده شده است. همچنین این رایانه به شانزده گیگابایت حافظه DDR4-2666 و 512 گیگابایت درایو SSD مجهز شده است.

رایانه‌ گیمینگ کونامی به پردازنده نسل نهم اینتل مجهز شده است

قوی‌ترین مدل این رایانه‌ها C700 پلاس نام دارد و قیمتش حدود 3227 دلار است. مشخصات سخت افزاری این سری دقیقا مانند C700 است با این تفاوت که در این سری از نورپردازی RGB نیز استفاده شده است. همچنین لازم به ذکر است که قیمت‌های گفته شده با احتساب مالیات است.

تمام رایانه‌های گیمینگ یاد شده با کارت صدای Asus Xonar AE عرضه می‌شوند. این کارت صداها با کیفیت بسیار بالا تجربه‌ی لذت بخشی موقع انجام بازی‌های ویدیویی به ما می‌دهند.

همچنین کونامی فروش لوازم جانبی رایانه‌های شخصی خود را با نام Arespear آغاز کرده است که شامل صفحه کلید و هدفون گیمینگ می‌شود. در چند وقت اخیر کونامی استودیویی جدید برای ورزش‌های الکترونیکی در توکیو راه اندازه کرده تا نشان دهد به این حوزه علاقه خاصی دارد.

شنیدن خبر تولید رایانه گیمینگ کونامی در نگاه اول کمی تعجب بر انگیز است اما اگر تاریخچه این کمپانی را مرور کنیم کمی تعجب ما کمتر می‌شود. سال پیش مدیر عامل شرکت کونامی گفت که تمرکز خود را باز بازی‌های ویدیویی کم می‌کند تا بر روی بازی‌های موبایلی متمرکز شود.

در طی چند سال گذشته مردم ژاپن بسیار علاقه مند به بازی‌های رایانه‌ای و به طبع به رایانه‌های گیمینگ شده اند و به نظر می‌رسد کونامی با اطلاع از این موضوع قصد عرضه این نوع رایانه را دارد تا درآمد خود را افزایش دهد.

منبع:  pcinvasion

همچنین می‌توانید برای مشاهده خدمات تخصصی ناوک اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *