دانستنی ها

تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی A30

تعویض باتری گلکسی A30

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که هر ساله محصولات جدید با ویژگی‌های متفاوتی وارد بازار می‌کند. گوشی گلکسی A30 یکی از محبوب‌ترین محصولات سری A سامسونگ است که از یک باتری 4000 میلی‌امپری بهره می‌برد که در ادامه به بررسی علل و عوامل خرابی آن می‌پردازیم.

گلکسی A30 یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های کمپانی سامسونگ است که از یک باتری 4000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. این باتری مجهز به شارژ سریع 15 واتی است و می‌تواند در عرض 1 ساعت گوشی شما را به طور کامل شارژ کند. همچنین این باتری از نوع پلمپ بوده به همین دلیل باید توسط متخصصین تعویض شوند و کاربران قادر به تعویض آن‌ها نیستند. تعویض باتری گلکسی A30 کار حساسی است به همین دلیل باید توسط متخصصین تعمیرات موبایل انجام شود.

تعویض باتری گلکسی A30

عمر باتری گلکسی A30 چقدر است؟

باتری سامسونگ گلکسی A30 از نوع لیتیوم یونی است و عمر مفید آن حدود 1 الی 2 سال است و معمولا بعد از گذشت این دوره دچار مشکلاتی می‌شود. به عنوان مثال ممکن است نتواند شارژ را به خوبی نگه دارد و یا در شارژ شدن به مشکلاتی بخورد.

بیشتر بخوانید: تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

البته مدت زمان ذکر شده بستگی به نوع مصرف شما نیز دارد. چنانچه از گوشی خود زیاد استفاده کنید و آن را مداوم شارژ کنید، معمولا زودتر از حالت عادی دچار مشکل می‌شود و ظرفیت خود را از دست می‌دهد.

چنانچه باتری گوشی شما دچار مشکلاتی شد، پیشنهاد می‌شود آن را نزد مراکز معتبر تعمیرات موبایل برده و باتری خود را تعویض کنید. به هنگام تعویض باتری دقت داشته باشید که از باتری‌های اورجینال استفاده کند.

در بازار معمولا سه نوع باتری وجود دارد که یک نوع آن اورجینال است که از نظر ظرفیت مانند باتری اورجینال و فابریک دستگاه است. نوع دیگر باتری‌های درجه 2 و 3 هستند که این‌ها دارای ظرفیت بسیار پایینی هستند و خیلی زود دچار مشکل می‌شوند.

همچنین دیده شده است استفاده از باتری‌های غیر اورجینال به دلیل مشکلاتی که دارند به دستگاه آسیب‌های جدی وارد می‌کنند لذا از خرید و استفاده از این نوع باتری خودداری کنید.

تعویض باتری گلکسی A30

هزینه تعویض باتری A30 چقدر است؟

تعویض باتری نسبت به دیگر قطعات تلفن همراه هزینه بسیار کمتری دارد البته باید توجه داشت که از چه نوع باتری استفاده می‌شود. چنانچه از باتری‌های اورجینال استفاده شود باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌شود برای خرید و تعویض باتری گوشی خود به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید زیرا گاهی اوقات برخی از مراکز هزینه باتری اصلی را دریافت می‌کنند اما از باتری‌های غیر اورجینال استفاده می‌کنند.

برای تعویض باتری گلکسی A30 لازم است گوشی شما باز شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که برای تعویض باتری A30 خودتان اقدام نکنید زیرا این کار نیازمند تجربه و تخصص است و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند به دستگاه شما آسیب جدی وارد کند.

شما می‌توانید جهت تعویض باتری سامسونگ گلکسی A30 به مرکز تعمیرات تخصصی تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با حداقل هزینه باتری تلفن همراه شما تعویض شود. جهت ثبت درخواست می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا می‌توانید با کارشناسان خدمات ناوک تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *