دانستنی ها

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی A80

تعویض ال سی دی گلکسی A80

گوشی گلکسی A80 یکی از محصولات میان‌رده و محبوب سامسونگ است که طرفداران بسیاری دارد. گلکسی A80 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی با فناوری Super Amoled است. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 در 2400 است که کیفیت بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش این گوشی بسیار حساس است و یکی از دلایل مراجعه افراد به مراکز تعمیرات تلفن همراه همین موضوع است.

صفحه نمایش گلکسی A80 در کنار تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد بسیار حساس و آسیب پذیر است و به همین جهت افرادی که این گوشی را دارند بیشتر از سایرین برای تعویض ال سی دی این گوشی به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند. دلیل آسیب پذیری ال سی دی گلکسی A80 طراحی خاصی است که برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی حاشیه‌ی بسیار کمی دارد و در کنار این مورد نمایشگر‌های AMOLED بسیار حساس هستند.

هزینه تعویض ال سی دی گلکسی A80

امروزه در بازار، دو نوع صفحه نمایش وجود دارد. برخی از آن‌ها اورجینال هستند که به آن‌ها OEM نیز گفته می‌شود. این قطعات دارای کیفیت اورجینال بوده و دقیقا همان چیزی است که کارخانه برای گوشی خود استفاده کرده است.

در کنار این قطعات، نمایشگرهای دیگری وجود دارند که کپی و فیک هستند. اگر چه این قطعات قیمت به نسبت کمتری دارند اما کیفیت بسیار پایینی دارند و پیشنهاد می‌شود از این قطعات استفاده نکنید زیرا معمولا پس از چند ماه استفاده مجددا دچار مشکل می‌شوند و باید مجددا برای تعویض صفحه نمایش موبایل خود به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه مراجعه کنید.

البته باید توجه داشت که ال سی دی و گلس از یکدیگر جدا هستند و باید این موضوع توسط متخصصین تعمیرات موبایل مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه ال سی دی شما آسیب دیده باشد، باید تاچ آن نیز تعویض شود و هزینه به نسبت بیشتری نسبت به تعویض گلس دارد.

اگر تاچ گوشی همان دقت سابق را داشته باشد و فرمان‌های داده شده را به بهترین صورت ممکن اجرا کند می‌توان از سلامت ال سی دی و تاچ گوشی مطمئن شد اما چنانچه که در صفحه نمایش خطوط رنگی و یا سیاهی ظاهر شود، متاسفانه ال سی دی شما آسیب دیده است و باید برای تعویض ال سی دی و تاچ آن اقدام کنید.تعویض ال سی دی گلکسی A80

تعویض ال سی دی گلکسی A80 چقدر زمان می‌برد؟

معمولا تعویض ال سی دی کار زمان‌بری نیست و اگر در مراکز معتبر این کار انجام شود در عرض چند ساعت و یا نهایتا 24 ساعت ال سی دی گوشی شما تعویض می‌شود.

چنانچه ال سی دی گلگسی A80 شما آسیب دیده است می‌توانید به مرکز تعمیرات انواع تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید و این اطمینان به شما داده می‌شود در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ال سی دی گوشی شما تعویض شود.

همچنین می‌توانید جهت مشاوره و ثبت درخواست با کارشناسان ناوک سرویس تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی A80

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *