دانستنی ها

تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018

تعویض ال سی دی A7 2018

گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که طرفداران بسیاری دارد. با اینکه این گوشی حدود دو سال پیش عرضه شده است اما در حال حاضر نیز بسیاری از افراد از این گوشی استفاده می‌کنند و از کارایی آن راضی هستند.

ال سی دی گوشی‌های امروزه نسبت به گذشته بزرگ‌تر و حساس‌تر شده‌اند به همین دلیل احتمال آسیب دیدن آن و در ادامه مراجعه افراد به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه جهت تعویض و یا تعمیر آن‌ها بیشتر شده است. تعویض و یا تعمیر ال سی دی 2018 A7 یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می‌شوند. صفحه سوپرآمولد این گوشی بسیار حساس بوده و به سرعت آسیب می‌بیند. معمولا ال سی دی پس از ضربه و یا اعمال فشار بر آن دچار مشکلاتی می‌شود و باید توسط متخصصان تعمیرات بررسی شود.

هزینه تعویض ال سی دی A7 2018

تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی A7 2018 نسبت به گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ارزان‌تر است زیرا اندازه نمایشگر کوچک‌تر بوده و کیفیت ساخت پایین‌تری دارد. اما با این حال هزینه تعمیر ال سی دی در تمامی گوشی‌ها نسبت به دیگر قطعات مانند بورد، هارد ، باتری و.. گران‌تر است .

البته این موضوع هم بسیار مهم است که کدام قسمت گوشی آسیب دیده است. گاهی اوقات تنها گلس گوشی آسیب می‌بیند. در این مواقع نیازی به تعویض تاچ و ال سی دی نیست و تنها با تعویض گلس مشکل حل می‌شود. در این شرایط هزینه تعمیر بسیار پایین‌تر است. گلس به به صفحه‌ای گفته می‌شود که توسط کمپانی سازنده گوشی بر روی تاچ و ال سی دی پرس می‌شود و منظور ما آن کاور محافظی که شما بر روی گوشی میندازید نیست. اما اگر عملکرد سیستم تاچ مطلوب و دقیق نباشد نیاز است که تاچ و ال سی دی همزمان تعویض شوند که در این صورت هزینه بسیار بیشتری دارد. تشخیص این مورد بسیار اهمیت دارد به همین دلیل پیشنهاد می‌شود گوشی خود را نزد مراکز معتبر تعمیرات انواع تلفن همراه ببرید.

تعویض ال سی دی A7 2018

علاوه بر این مورد گاهی اوقات برخی از مراکز تعمیرات موبایل از قطعات اورجینال استفاده نمی‌کنند و برای کاهش هزینه‌های خود از قطعات فیک و یا دست دوم استفاده می‌کنند. ال سی دی‌های غیر اورجینال و یا فیک کیفیت مطلوبی ندارند و علاوه بر این موضوع ممکن است بعد از مدت کوتاهی مجددا دچار مشکلاتی شوند و کاربر مجبور شود دوباره برای تعمیر ال سی دی خود مراجعه کند.

همچنین تعویض ال سی دی تلفن همراه کار تخصصی است و باید توسط یک فرد متخصص انجام شود زیرا کوچک‌ترین اشتباهی باعث آسیب دیدن بقیه قطعات گوشی نیز می‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای تعویض LCD گوشی خود به مراکز معتبر مراجعه کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای تعویض  ال سی دی گلکسی 2018 A7 خود به مرکز تعمیرات تخصصی تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید. زیرا تعمیرکاران ناوک سرویس از قطعات اورجینال استفاده کرده و این اطمینان به شما داده می‌شود تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ال سی دی گوشی شما تعویض شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *