دانستنی ها

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی j7

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی j7

ال سی دی یکی از مهم‌ترین قطعات تلفن همراه محسوب می‌شود. این قطعه آنقدر مهم است که اگر دچار مشکلی شود تقریبا استفاده ما از تلفن همراه را مختل می‌کند زیرا دیگر محتوایی نمایش داده نمی‌شود.

بسیار پیش آمده است که ال سی دی تلفن همراه آسیب می‌بیند و افراد به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی j7 را مورد بررسی قرار دهیم.

سامسونگ گلکسی j7 من جمله گوشی‌های میان رده و محبوب سامسونگ می‌باشد که از یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن HD و فناوری SUPER AMOLED استفاده می‌کند. صفحات سوپر آمولد بسیار حساس هستند و اگر از آن‌ها به خوبی مراقبت نشود دچار مشکلاتی می‌شوند.

به طور کلی، تعویض ال سی دی تلفن همراه امری شایع میان کاربران است و مراکز تعمیرات تلفن همراه نیز معمولا این نوع خدمات را ارائه می‌دهند. البته کاربران باید توجه داشته باشند تا این تعمیرات را در مراکز مطئمن و شناخته شده انجام دهند.

[av_button label=’جهت تعمیرات انواع تلفن همراه کلیک کنید’ link=’manually,https://navakservices.com/service/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-vx51kl’ admin_preview_bg=”]

در ادامه مطلب به بررسی تعویض ال سی دی گلکسی J7 می‌پردازیم.

شرایط تعویض ال سی دی گلکسی J7

نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند اصولا از سه بخش تشکیل شده‌اند . این سه بخش گلس، تاچ و ال سی دی می‌باشد و ممکن است هر کدام از این سه بخش به صورت جداگانه دچار مشکل بشوند و هر کدام روش ویژه‌ای برای تعمیر و یا تعویض دارند.

البته معمولا با خراب شدن ال سی دی، تاچ گوشی نیز دچار اختلال می‌شود و آن دقت خود را از دست می‌دهد.

معمولا در گوشی گلکسی J7 با آسیب دیدن ال سی دی بخش تاچ آن نیز دچار مشکل می‌شود و معمولا مراکز تعمیرات تلفن همراه هر دو بخش را تعویض می‌کنند.

تعویض ال سی دی گلکسی j7

علائم خرابی ال سی دی گلکسی J7

یکی از علائم شایع خرابی ال سی دی گلکسی J7 وجود لکه‌های زرد رنگ بر روی ال سی دی است. معمولا این لکه‌ها بعد از فشار و یا ضربه به ال سی دی ظاهر می‌شوند. در این حالت هیچ راهی بجز تعویض آن وجود ندارد.

علاوه بر این مورد، سیاه شدن صفحه نمایش نیز می‌تواند از علائم خرابی ال سی دی باشد. گاهی اوقات به محض ضربه خورد و یا فشار آمدن به ال سی دی شاهد سیاه شدن صفحه نمایش هستیم. اگر این مشکل بوجود بیاید، به احتمال زیاد ال سی دی گوشی شما سوخته است و باید تعویض شود.

همچنین از آنجا که ال سی دی گلکسی J7 از استاندارد IP68 بهره نبرده است، در برابر نفوذ رطوبت مقاوم نیست، در نتیجه گاهی اوقات رطوبت باعث خرابی و اختلال در ال سی دی گوشی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *