دانستنی ها

تعویض ال سی دی گلکسی A30s

تعویض ال سی دی گلکسی A30s

آسیب‌های صفحه نمایشگر تلفن‌های همراه معمولا دردسرهای فراوانی دارد. صفحه نمایشگر گوشی‌های هوشمند از سه بخش ال سی دی، گلس ال سی دی و تاچ تشکیل شده است. زمانی که هر یک از این اجزا دچار مشکل شوند، نمایشگر گوشی کارکرد خود را از دست می‌دهد و معمولا تنها راه موجود تعویض ال سی دی است. همچنین یکی از دلایل مراجعه کاربران به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه خرابی و یا شکستگی ال سی دی است.

در این مقاله می‌خواهیم به نمایشگر گوشی گلکسی A30s بپردازیم و بررسی کنیم که چه زمانی نیاز به تعویض این نمایشگر داریم.

دلیل اصلی خرابی ال سی دی گلکسی A30s چیست؟

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A30s از نوع Super-amoled است. همانطور که می‌دانید نمایشگرهای آمولد بسیار ظریف و حساس است به همین دلیل بیشتر مواقع خرابی آن به دلیل بی احتیاطی کاربران است.

اصابت ضربه‌های شدید یا فشار بیش از اندازه به این نمایشگر باعث خرابی آن می‌شود. همچنین گاهی اوقات کاربران برای تمیز کردن صفحه نمایش خود از الکل استفاده می‌کنند و آن را به طور مستقیم به روی آن اسپری می‌کنند و اینکار باعث می‌شود تا پس از چند دقیقه صفحه نمایش شما بسوزد.

تعویض ال سی دی گلکسی A30s

چه زمانی ال سی دی گلکسی A30s را تعویض کنیم؟

زمانی که تلفن همراه شما از دستتان بیفتد و یا فشار زیادی به آن وارد شود باعث ایجاد ترک‌هایی بر روی آن می‌شود. گاهی اوقات نیز خط‌های تاریکی بر روی ال سی دی نمایش داده می‌شود. پس از بروز این مشکلات نظر کارشناسان مجرب بسیار مهم است زیرا گاهی اوقات این نوع ترک و خطوط تنها به گلس ال سی دی آسیب وارد می‌کند که به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد اما اگر تاچ گوشی نیز دچار اختلال شده باشد باید تاچ و یا ال سی دی را تعویض و یا تعمیر کرد.

از طرفی گاهی اوقات به دلیل آبخوردگی و یا عوامل دیگر نمایشگر تلفن همراه روشن نمی‌شود و یا روشنایی آن بسیار کم می‌شود در این مواقع تنها راه حل تعویض ال سی دی تلفن همراه است و راهکار دیگری وجود ندارد.

برای تعویض ال سی دی گلکسی A30s باید به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه مراجعه کنید زیرا تعویض این قطعه بدون دانش باعث آسیب رسیدن به دستگاه می‌شود.

هزینه تعویض ال سی دی تلفن همراه چه قدر می‌شود؟

معمولا هزینه تعویض ال سی دی بسته به کیفیت قطعه‌ای دارد که می‌خواهد مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه بارها شده است که مراکز تعمیرات موبایل از قطعات بی کیفیت استفاده می‌کندد که باعث سرایت خرابی به سایر بخش‌های گوشی شما نیز می‌شود. بنابراین به هیچ عنوان نباید به قیمت‌های بسیار ارزان تعمیرات موبایل اطمینان کرد.

چنانچه ال سی دی تلفن همراه شما آسیب دیده است و نیاز به بررسی و تعویض دارد می‌توانید به خدمات ناوک مراجعه کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود که در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه و با کیفیت‌ترین قطعات ال سی دی تلفن همراه شما تعویض شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “تعویض ال سی دی گلکسی A30s

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *