دانستنی ها

تعویض ال سی دی گلکسی نوت 10

تعویض ال سی دی نوت 10

تعویض ال سی دی نوت 10 یکی از رایج‌ترین تعمیرات این گوشی است زیرا نمایشگر آن بسیار حساس بوده و حتی با ضربه‌ای نه چندان سخت ممکن است آسیب ببیند. طبق گفته متخصصین تعمیرات صفحات سوپرآمولد که سامسونگ و اپل از آن‌ها استفاده می‌کنند، با این‌که بسیار با کیفیت هستند اما حساس بوده و معمولا نگهداری از آن‌ها نیازمند دقت است.

گلکسی نوت 10 از یک صفحه 6.3 اینچی سوپرآمولد بهره می‌برد و رزولوشن آن 2280 در 1080 است و از این حیث کیفیت بسیار بالایی دارد. در طراحی این گوشی ، حاشیه‌ها بسیار کم است به همین دلیل نمایشگر بیشتر در معرض ضربه قرار می‌گیرد و احتمال آسیب رسیدن به آن بیشتر می‌شود.

دلیل اصلی مراجعه افراد به مراکز تعمیرات تلفن همراه ، تعویض ال سی دی است که دلیل آن نیز می‌تواند ناشی از ضربه خوردگی، اعمال فشار بر روی ال سی دی و برخورد شی تیز به نمایشگر دستگاه باشد.

تعمیرات تلفن همراه

تعویض و تعمیر ال سی دی نوت 10

حتما تا الان متوجه شده‌اید یکی از عواملی که باعث بروز مشکل و خرابی در ال سی دی این گوشی می‌شود وارد شدن ضربه سنگین به آن است. توجه داشته باشید در بسیاری از مواقع گلس گوشی آسیب می‌بیند و نیازی به تعویض و یا تعمیر ال سی دی و تاچ تلفن همراه نمی‌باشد.

چنان‌چه گلس شما آسیب دیده باشد، نیازی به تعویض ال سی دی و تاچ آن نیست و به راحتی می‌توان گلس را تعویض کرد. همچنین هزینه آن نیز به نسبت پایین‌تر است.

البته گاهی اوقات آسیب وارد شده شدیدتر است و علاوه بر گلس، ال سی دی و تاچ نوت 10 نیز آسیب می‌بیند و نیاز است تا تاچ و ال سی دی را تعویض کنید. پیشنهاد می‌شود تا تعویض ال سی دی و تاچ را نزد مراکز معتبر تعمیرات انجام دهید. شما می‌توانید جهت تعویض ال سی دی گلکسی نوت 10 به مرکز تعمیرات ناوک سرویس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره با کارشناسان ناوک با ما تماس بگیرید.

تعویض ال سی دی نوت 10

هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی note 10

همان‌طور که گفته شد چنان‌چه گلس گوشی شما آسیب دیده باشد و تاچ و ال سی دی دستگاه آسیب ندیده باشد معمولا با هزینه‌ کم می‌توانید آن را تعویض کنید.

قسمت دیگر هزینه تعویض ال سی دی note 10 مربوط به اجرت تعمیرکار است که به شما پیشنهاد می‌شود به مراکز معتبر تعمیرات تخصصی تلفن همراه مراجعه کنید تا از شما هزینه زیادی گرفته نشود زیرا متاسفانه برخی از مراکز از شما هزینه گزاف طلب می‌کنند.

چنانچه ال سی دی گلکسی نوت 10 شما آسیب دیده است و نیاز به تعویض و یا تعمیر آن دارید می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود تا با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن ال سی دی شما با قطعات اورجینال تعویض شده و با گارانتی ضمانت و اصالت کالا ، به شما ارسال کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *