دانستنی ها

تعویض ال سی دی آیفون 8

تعویض ال سی دی آیفون 8

آیفون من جمله محصولات محبوب شرکت اپل است که طرفداران بسیاری دارد. طراحی آیفون 8 بسیار ظریف است و به لطف نمایشگر سوپر آمولد، ظرافت آن چندین برابر شده است و می‌توان آن را در دسته‌ی تلفن‌های همراه حساس قرار داد. ال سی دی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تلفن همراه است که بیشترین مراجعه افراد به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه نیز به خاطر آسیب دیدگی همین بخش است.
ال سی دی آیفون 8 به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند. معمولا بر اثر ضربه، فشار و یا آب خوردگی ال سی دی آسیب می‌بیند. همان‌طور که می‌دانید صفحه نمایش از دو بخش تشکیل شده است یک بخش گلس و بخش دیگر ال سی دی و تاچ و این نکته بسیار مهم است که پس از ضربه خوردن و یا شکستن کدام یک از این دو آسیب دیده است.

تعویض ال سی دی آیفون 8

بررسی وضعیت گلس

یکی از اجزا نمایشگر آیفون 8 ، گلس است. در اصل گلس بخشی است که از تاچ و ال سی دی محافظت می‌کند و باعث می‌شود تا این دو بخش آسیب جدی نبیند. در بسیاری از مواقع پس از ضربه خوردن تنها گلس صفحه نمایش آیفون 8 آسیب می‌بیند که معمولا در مراکز تعمیرات تلفن همراه به راحتی تعویض می‌شوند و هزینه به نسبت کمی دارند.

بررسی تاچ و ال سی دی

گاهی پس از آسیب دیدن نمایشگر آیفون 8 تاچ گوشی دقت و کیفیت خود را از دست می‌دهد و گاها با تاخیر و یا با خطا کار می‌کند. در این مواقع پیشنهاد می‌شود گوشی خود را به مراکز تعمیرات انواع تلفن همراه ببرید تا توسط متخصصین این حوزه بررسی شود. چنانچه ال سی دی و تاچ آیفون 8 شما آسیب دیده باشد، تعویض ال سی دی به شما پیشنهاد می‌شود که معمولا هزینه‌ی بیشتری دارد.
بوجود آمدن خطوط رنگی و یا سیاه، سیاه شدن بخشی از صفحه نمایشگر و یا روشن نشدن نمایشگر از علائم خرابی ال سی دی است. البته گاهی اوقات اختلالات نرم افزاری نیز موجب روشن نشدن صفحه نمایش می‌‌شود که این مورد نیز باید توسط متخصصین تعمیرات تلفن همراه بررسی شود.

تعویض ال سی دی آیفون 8

معمولا بسیاری از کاربران در خصوص تعویض ال سی دی آیفون 8 مردد هستند و نگران خراب شدن تلفن همراه خود پس از تعمیر مجدد هستند. در پاسخ به این ابهام باید گفت اگر تعویض قطعه توسط مراکز معتبر تعمیرات آیفون انجام شود و قطعات اورجینال به کار گرفته شود، جای نگرانی نیست و خراب شدن مجدد دستگاه شما به نحوه استفاده و مراقبت شما بستگی دارد.

تعمیرات انواع تلفن همراه

اگر ال سی دی گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید جهت بررسی و تعویض آن به خدمات ناوک مراجعه کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن قطعه شما تعویض شده و با گارانتی تحویل داده شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *