دانستنی ها

اپل گارانتی تعمیرات MacBook Pro 13 اینچی را تمدید می کند

تمدید گارانتی تعمیرات MacBook Pro 13

کمپانی اپل گارانتی تعمیرات MacBook Pro 13 اینچی را تمدید می کند در این لپ تاپ مشکلات نور و پس زمینه صفحه نمایش وجود دارد. این در حالی است که در برنامه اصلی خدمات پس از فروش گارانتی مک بوک پرو، به مدت چهار سال پوشش داده می شد اما به دلیل ارائه خدمات بهتر به مشتریان و جلب رضایت آن ها، مدت زمان گارانتی این محصولات توسط کمپانی اپل به مدت زمان پنج سال افزایش یافت.

همانطور که می دانید کمپانی اپل با بکارگیری بهترین مهندسین محصولات خود را با جدیدترین متدها و تکنولوژی های روز دنیا، با مرغوبترین کیفیت به بازار عرضه می کند. ظرافتی که در طراحی و ساخت این محصولات به کار رفته، باعث شده تا تعمیرات این محصولات به مراتب از حساسیت بیشتری نیز برخوردار باشد. مک بوک پرو 13 نیز از این قاعده مستثنی نیست. گارانتی تعمیرات MacBook Pro 13 توسط کمپانی اپل به صورت رایگان انجام می شود.

تعمیرات MacBook Pro 13 اینچی

برنامه اصلی خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیرات MacBook Pro 13 کمپانی اپل در ماه مه سال 2019 برای افرادی که مدل های 13 اینچی MacBook Pro را در سال 2016 خریداری کرده بودند، اعلام شد. به نقل از کمپانی اپل برخی از ابن سیستم ها ممکن است رفتار غیرمنتظره ای را روی صفحه نمایش خود نشان دهند، مانند نمایش خطوط عمودی روشن در قسمت پایین صفحه. در برخی موارد مشاهده شده که نور پس زمینه نمایشگر کاملاً متوقف شده است.

تعمیرات مک بوگ پرو 13 اینچی

 این مدل مک بوک در زمان بین اکتبر 2016 و فوریه 2018 به فروش رسیدند و برنامه تعمیر رایگان تا چهار سال پس از عرضه هر مدل ، ماشین های معیوب را تحت پوشش قرار داد. اپل اکنون یک سال اضافی به این برنامه اضافه کرده است و از این طریق قصد دارید خدمات پس از فروش خود را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش مک بوک پرو 13 اینچی

در وب سایت اپل جزئیات برنامه تعمیر این مک بوک ها منتشر شد. در این برنامه کاربران می توانند از طریق وب سایت پشتیبانی اپل، نسبت به ثبت درخواست تعمیر مک بوک پرو 13 اقدام نمایند. همچنین خریدارانی که قبلاً هزینه تعمیر نور پس زمینه نمایشگر را پرداخت کرده اند، می توانند با تماس با کمپانی اپل این هزینه را دریافت نمایند. در صورتی که مطمئن نیستید که مدل مک بوک پرو شما واجد شرایط این طرح است، به منوی Apple در Mac خود بروید و گزینه “About this Mac” را انتخاب نمایید.
همچنین در چند روز گذشته، اپل گارانتی تعمیرات مدل های 12 اینچی MacBook و Retina MacBook Pro را تمدید کرد. علت این موضوع این است که در برخی موارد در پوشش ضد انعکاس صفحه نمایش این مک بوک ها مشکلاتی مشاهده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *