دانستنی ها

حل مشکل اثر انگشت سامسونگ گلکسی A70

حل مشکل اثر انگشت در A70

سامسونگ در گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده خود به تازگی از حسگر اثرانگشت روی صفحه نمایشگر استفاده می‌کند. اگرچه این کار یک ایده بسیار جالب و خوبی است اما با مشکلاتی رو به رو است و برخی اوقات کاربران فکر می‌کنند که این مشکلات ناشی به دلیل خرابی تلفن همراه‌شان است و در نتیجه به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم به حل مشکل کار نکردن اثر انگشت در A70 بپردازیم.

گوشی گلکسی A70 من جمله گوشی‌های محبوب سامسونگ است که از این نوع اثرانگشت بهره می‌برد. به طور کلی مشکلات کار نکردن اثر انگشت را می‌توان ناشی از عوامل سخت افزاری و یا نرم افزاری دانست که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

مشکلات نرم افزاری

بسیاری از کاربران گوشی گلکسی A70 از مشکلات مربوط به اثر انگشت شکایت دارند اما جالب است بدانید تمامی این مشکلات به دلیل خرابی قطعه و یا اختلالات سخت افزاری نیست.

در بسیاری از اوقات نرم افزارها باگ دارند و این باگ ممکن است باعت اختلالاتی بشود. بسیاری از عزیزان پس از اپدیت گوشی ای 70 خود به نسخه جدید دچار مشکلاتی در این زمینه شده‌اند که ما برای حل این مشکل راه حل ساده‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

برای حل این مشکل ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. سپس دکمه هوم و پاور و تنظیم صدا را همزمان فشار بدهید تا به حالت ریکاوری دستگاه بروید.

سپس با استفاده از کلید صدا روی گزینه Wipe Cache partition بروید و با فشار دادن دکمه پاور آن را انتخاب کنید. در مرحله آخر گزینه‌ی reboot system now را انتخاب کنید.

اگر با این کار بازهم مشکلات شما حل نشده باشد، باید منتظر آپدیت‌های بعدی سامسونگ باشید تا به باگ‌های احتمالی را برطرف کند.

حل مشکل اثر انگشت در A70

مشکلات سخت افزاری

گاهی اوقات مشکلات مربوط به اثر انگشت گوشی A70 می‌تواند ناشی از عوامل سخت افزاری باشد. به عنوان مثال اگر ضربه‌ای به ال سی دی گوشی وارد شود و باعث آسیب رسیدن به ال سی دی و تاچ دستگاه شود، سنسور اثرانگشت دیگر کار نخواهد کرد. در این مواقع باید گوشی شما را یک مختصص تعمیرات بررسی کند. آب خوردگی و نفوذ مایعات به گوشی نیز می‌تواند باعث اختلالاتی شود و عملکرد این سنسور را دچار مشکل کند.

چنانچه در حل مشکلات سنسور اثر انگشت گوشی خود ناموفق بودید می‌توانید آن را به مرکز تعمیرات انواع تلفن همراه ناوک بسپارید تا این مشکل را برای شما برطرف کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “حل مشکل اثر انگشت سامسونگ گلکسی A70

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *