دانستنی ها

تراول داک HP جایگزینی عالی برای سرفیس داک جهت افزایش پورت های سرفیس و مک بوک

تراول داک HP جایگزینی عالی برای سرفیس داک

آیا برای اتصال سرفیس به تلویزیون یا پروژکتور نیاز به پورت های بیشتر دارید؟ اگر قادر به خرید سرفیس داک نیستید تراول داک HP یک گزینه مناسب برای شماست. در این مطلب به شما از جزییات این محصول گفته‌ایم.

سرفیس داک چیست؟

اگر لیست لوازم جانبی ضروری سرفیس را خاطرتان باشد اسم سرفیس داک را هم در آن لیست به یاد خواهید داشت. دستگاه‌های سرفیس  پورت‌های کمی دارند و به همین خاطر اگر بخواهید پورت‌ های USB بیشتر یا پورت خروجی تصویر داشته باشید حتما به فکر استفاده از سرفیس داک می‌افتید. اما اگر چنین وسیله‌ای در دسترس شما نباشد چه جایگزینی برایش وجود دارد؟ داک مسافرتی HP می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای شما باشد. امروز می‌خواهیم به معرفی این وسیله جانبی بپردازیم.

معرفی hp Travel Dock – تراول داک HP

  • hp Travel Dock که به نام تراول داک HP هم شناخته می‌شود یک جایگزین مناسب برای سرفیس داک است و می‌تواند از طریق پورت USB به دستگاه سرفیس شما متصل شود تا پورت‌های بیشتری داشته باشید.
  • این وسیله جانبی سرفیس ۲ عدد پورت USB (شامل یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0)، ۱ عدد پورت VGA، ۱ عدد پورت LAN و ۱ عدد پورت HDMI دارد. ضمنا به خاطر مسافرتی ساخته شدنش بسیار کم وزن است و حتی درونش جایی برای قرار گرفتن کابل دارد.
  • وزن تراول داک HP چیزی حدود ۹۵ گرم است و ابعادش هم ۳.۰۶ * ۴.۳۴ * ۱.۷۵ سانتی‌متر است که آن را بسیار قابل حمل می‌کند و باعث شده این وسیله لقب کوچکترین تبدیل پورت همه کاره  ساخت شرکت HP را بگیرد.
  • این ابعاد و وزن در مقایسه با سرفیس داک یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. چون سرفیس داک سنگین‌تر و بزرگتر است و اصلا برای مسافرت رفتن یا جابجایی مناسب نیست.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: انواع کابل های یو اس بی (USB) را بشناسید.

تراول داک HP جایگزینی عالی برای سرفیس داک

تراول داک HP جایگزینی عالی برای سرفیس داک

  • یک ویژگی دیگر این دستگاه محبوب این است که می‌تواند به هر دستگاه دیگری که پورت USB-C دارد وصل شود. پس تراول داک HP به جز کامپیوتر و لپ تاپ برای بعضی از گوشی های همراه هم مناسب است. البته فقط گوشی‌هایی که شرکت سازنده‌شان آن‌ها را به تکنولوژی DisplayLink™ Plug and Display™ مجهز کرده باشد می‌توانند به تراول داک HP متصل شوند و از طریق پورت‌های VGA یا HDMA صفحه نمایش‌شان را با دستگاه دیگری شریک شوند.
  • مثلا گوشی Nexus 5X با اینکه پورت USB-C دارد نمی‌تواند با این داک کار کند. اما گوشی Galaxy Note 8 به طور کامل می‌تواند با این داک اتصال برقرار کند.
  • تراول داک HP می‌تواند برای سرفیس بوک ۲، سرفیس گو، سرفیس پرو ۴، سرفیس پرو ۲۰۱۷، سرفیس لپ تاپ ها و لپ‌ تاپ های اپل مناسب باشد و می‌توان گفت برای این دستگاه‌ها ارزان ترین مبدل همین دستگاه است که البته شاید یکسری مزیت‌های پورت های اورجینال خودشان را نداشته باشد ولی در عوض با قیمت مناسب و وزن کمش توانسته انتظارات کاربران را تا حد زیادی برآورده کند.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: اتصال لپ تاپ به تلویزیون با پورت HDMI

شما برای افزایش تعداد پورت های دستگاه خود از چه وسیله‌ای کمک می‌گیرید؟ آیا تا به حال از تراول داک HP استفاده کرده‌اید؟ استفاده از آن به شما چه تجربه‌ای داده است؟ نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “تراول داک HP جایگزینی عالی برای سرفیس داک جهت افزایش پورت های سرفیس و مک بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *