دانستنی ها

با بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد (Password manager) آشنا شوید.

اپلیکیشن های مدیریت پسورد

 

اکثر ما در سایت های مختلفی عضو هستیم و برای اینکه برای استفاده از حساب‌مان در آن سایت‌ها دچار مشکل نشویم یک رمز واحد برای همه‌شان انتخاب کرده‌ایم تا فراموشش نکنیم! اما انتخاب کردن یک رمز واحد همانا و هک شدن همانا!

 

بهترین راهکار برای امن کردن حساب استفاده از رمز عبورهای مختلف است و در این شرایط که به خاطر سپردن این رمزها کار مشکلی است یک سری اپلیکیشن‌ها هستند که می‌توانند به کمک ما بیایند. بیایید با چند تا از اپلیکیشن های مدیریت رمز یا پسورد منیجر آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد یا پسورد منیجر

اپلیکیشن های پسورد منیجر می‌توانند به شما رمزهایی پیشنهاد بدهند که هک کردن‌شان غیر ممکن است و این پسوردها را هم در جایی امن ذخیره کنند تا مشکل به خاطر سپردن‌شان را نداشته باشید.

اپلیکیشن های مدیریت پسورد

اپلیکیشن های مدیریت پسورد

اپلیکیشن LastPass خودش همه کارها را انجام می‌دهد

با این اپلیکیشن کاملا رایگان می‌توانید یک رمز عبور واحد برای دسترسی به همه رمزهای سخت و اطلاعات شخصی‌تان داشته باشید و خیال‌تان از بابت حفظ کردن تعداد زیادی رمز راحت باشد. اپلیکیشن LastPass خودش زحمت جمع‌آوری اطلاعات شما از حساب‌های کاربری‌تان را خواهد کشید و خودش همه آن‌ها را از حافظه دستگاه شما پاک خواهد کرد تا فقط خودش به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن خوب هم از طریق گوشی قابل استفاده است هم از طریق کامپیوتر. فقط متاسفانه برای اینکه بتوانید از آن هم در گوشی استفاده کنید هم در کامپیوتر باید هزینه پرداخت کنید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: چگونه از هک شدن مودم وای فای جلوگیری کنیم؟

داشتن پسوردها در همه جا با اپلیکیشن 1Password

یکی از بهترین پسورد منیجرها اپلیکیشن 1Password است که توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا استفاده می‌شود. این اپلیکیشن نه تنها امکان لاگین خودکار دارد بلکه پسوردهای سخت و پیچیده‌ ای هم می‌سازد و شما می‌توانید حتی برای نگهداری اطلاعات کارت‌های بانکی‌ تان هم به آن اطمینان کنید. علاوه بر این قابلیت Watchtower این اپلیکیشن موجب می‌شود که هیچوقت در وب سایت های مشکوک یا ناامن اطلاعات محرمانه‌تان را وارد نکنید. 1Password هم در گوشی موبایل هم در کامپیوتر قابل دسترس است البته برای این که بتوانید از همه جا به آن دسترسی داشته باشید باید حق عضویت پرداخت کنید.

اپلیکیشن Keepass2Android Offline

این اپلیکیشن یک رابط کاربری ساده دارد در عین حال که یک پسورد منیجر آفلاین قدرتمند است و تمام کارهایش را بدون اتصال به اینترنت انجام می‌دهد. پس یک گزینه خوب برای کسانی که از بارگزاری اطلاعات‌ محرمانه‌شان در اینترنت می‌ترسند اپلیکیشن  Keepass2Android Offline است که هم اطلاعات حساب‌های شما را می‌تواند به طور خودکار وارد کند هم در انواع پلتفرم‌ها مثل اندروید، آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است بدون اینکه از شما هزینه‌ای بگیرد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: مدیریت رمزها در گوگل کروم گوشی اندروید

شما با سه تا از بهترین پسورد منیجرهای دنیا آشنا شدید! آیا خودتان از اپلیکیشن های مدیریت پسورد استفاده می‌کنید؟ چه اپلیکیشن توانسته است بیشتر از همه اعتماد شما را جلب کند؟ منتظر نظرات شما در بخش نظرات سایت ناوک هستیم.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *