خرید و فروش موبایل و لپتاپ

خرید و فروش انواع لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت، نو و کارکرده. در ناوک تجهیزات دست خود را به منصفانه ترین قیمت بفروشید و دستگاه های کارکرده را به مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

یکی از دغدغه های اکثر کاربران تجهیزات الکترونیک زمانی است که احساس نیاز به خرید دستگاه جدید دارند و نمی‌دانند با لپ تاپ٬ تلفن همراه و یا تبلت قدیمی خود چه کنند؟ چطور آن را به قیمتی مناسب بفروشند و پول حاصل از فروش تجهیزات دست دوم و کارکرده خود را خرج خرید دستگاهی جدیدتر و به روز تر نمایند. برخی از این تجهیزات خراب بوده و نیاز به تعمیرات دارند تا مجددا قابل استفاده شوند ولی هزینه کرد برای تعمیر و قابل فروش کردن آن به صرفه و منطقی نیست.

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ و تلفن همراه ناوک این تجهیزات دست دوم و کارکرده شما را با قیمتی بسیار منصفانه خریداری کرده و پس از تعمیر مجددا آنها را قابل استفاده می‌نماید و به فروش میرساند. لذا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و فروش لپ تاپ و تلفن های همراه کارکرده مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک می‌باشد. شما می‌توانید تجهیزات دست دوم را که توسط متخصصین ما تعمیر شده با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید و با داشتن گارانتی و پشتیبانی ناوک با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

خرید و فروش موبایل
خرید لپتاپ
خرید و فروش لپتاپ
فروش موبایل کارکرده

به دنبال جایی برای خرید و فروش تجهیزات دست دوم و نو هستید؟

با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس مرکز خدمات و تعمیرات ناوک ۸۸۶۴۵۴۷۵ و یا مراجعه به فروشگاه آنلاین ناوک برای خرید و یا فروش تجهیزات خود اقدام نمایید.