خدمات نرم افزاری

عالی ترین خدمات نرم افزاری با حداقل هزینه در کمترین زمان ممکن را از مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک مطالبه نمایید.

بخشی از خدمات نرم افزاری ارائه شده در مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک شامل نصب انواع سیستم عامل ها به صورت تخصصی به همراه کلیه درایورها و به همراه تضمین صحت کارکرد می‌باشد. خدمات نرم افزاری سیستم عامل ویندوز٬ خدمات نرم افزاری سیستم عامل مک٬ خدمات نرم افزاری سیستم عامل لینوکس نیز در این مرکز ارائه می‌شود.

در مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک تمامی خدمات نرم افزاری عمومی و تخصصی انجام میپذیرد. عیب یابی های تخصصی نرم افزاری٬ برطرف کردن ایرادات درایور٬ حل مشکلات نرم افزاری٬ نصب نرم افزارهای عموم و تخصصی و هر نوع خدمات نرم افزاری مورد نیاز مشتری.

ناوک به پشتوانه سالها تجربه عملی و دانش روز با کیفیت ترین خدمات نرم افزاری را به شما ارائه می‌دهد. عیب یابی انواع سیستم عامل ها و رفع ایرادات نرم افزاری تخصص مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک می‌باشد.

یکی از مشکلات عمده پیش آمده در خرابی کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها عموما مرتبط با ایرادات درایورها می‌باشد که در صورت عدم تشخیص صحیح توسط تعمیرکار غیر مجرب منجر به تعویض قطعه و تحمیل هزینه سنگین به مشتری می‌شود. ما در این مرکز به لطف تجربه و تخصص کارشناسان زبده این قبیل مشکلات را به خوبی تشخیص داده و با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف خواهیم کرد.

تیم نرم افزاری ناوک آماده ارائه خدماتی همچون نصب سیستم انواع سیستم عامل٬ نصب انواع آنتی ویروس٬ نصب انواع نرم افزارهای تخصصی می‌باشد.

نیاز به خدمات نرم افزاری دارید؟

جهت دریافت با کیفیت ترین و سریعترین خدمات نرم افزاری در مرکز خدمات و تعمیرات ناوک٬ همین حالا اقدام نمایید. با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس مرکز خدمات و تعمیرات ناوک ۸۸۶۴۵۴۷۵ و یا ثبت فرم درخواست بررسی و اعلام هزینه خدمات می‌توانید برای دریافت خدمات اقدام نمایید.

خدمات نرم افزاری