تعمیر موبایل

عالی‌ترین خدمات تعمیرات تلفن همراه با حداقل هزینه در کمترین زمان ممکن را از مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک مطالبه نمایید.

تعمیرات موبایل یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین نوع تعمیرات است که لازم است توسط کارشناسان مجرب انجام شود. تیم متخصص و مجرب مرکز خدمات و تعمیرات ناوک مفتخر است با بهره از متخصصین مجرب، تجهیزات لازم و ابزار تخصصی با کیفیت‌ترین تعمیرات را به شما عزیزان ارائه دهد. در این مرکز تعمیرات موبایل از جمله کلیه محصولات آیفون تمامی مدل‌های سامسونگ، هوآوی، سونی، لنوو، شیائومی، اچ تی سی٬ نوکیا٬ ایسوس و … و همچنین تعمیرات آیفون انجام می‌پذیرد و متخصصین این مرکز قادر به تعمیرات حرفه‌ای انواع تلفن همراه هستند.

تعمیر موبایل
تعمیرات موبایل
تعمیر تلفن همراه
تعمیرات تلفن همراه

تعمیرات تلفن همراه یکی از محوری‌ترین بخش‌های خدمات مرکز تعمیرات تخصصی ناوک می‌باشد. این واحد با بهره از متخصصین مجرب و کارکشته قادر به ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات انواع تلفن همراه می‌باشد. تعمیرات تخصصی موبایل جزو یکی از ظریف‌ترین بخش‌های تعمیراتی بوده و نیاز به تجربه، دقت بالا و ابزار مناسب دارد.

برخی از مشکلات و خرابی‌های پیش آمده در تلفن همراه بر اثر مشکلات نرم افزاری هستند. تشخیص صحیح این قبیل مشکلات امری بسیار مهم برای کاربر می‌باشد. چرا که ممکن است عدم تشخیص یک مشکل نرم افزاری بسیار کوچک منجر به تحمیل هزینه‌های بسیاری به مشتری شود. تیم تخصصی تعمیرات تلفن همراه ناوک به پشتوانه سال‌ها تجربه با تشخیص صحیح این قبیل مشکلات از تحمیل هزینه‌های اضافی به مشتریان عزیز جلوگیری می‌کند.

برخی از مشکلات سخت افزاری در ظاهر دستگاه قابل رویت بوده و به سادگی قابل تشخیص و برطرف شدن است. ولی برخی از مشکلات سخت افزاری به سادگی قابل تشخیص نبوده و یافتن این قبیل مشکلات نیاز به تخصص و تجربه کاری بالا دارد. ما در مرکز خدمات و تعمیرات ناوک به پشتوانه سال‌ها تجربه قادر هستیم این مشکلات را به سادگی تشخیص داده و تلفن همراه خراب شما را تعمیر نماییم.

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با آن رو به رو هستند، مشکل شارژ نشدن گوشی است و در بسیاری از اوقات به خاطر این مشکل به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند. گاهی اوقات گوشی خود را به شارژ متصل می‌کنیم ولی بعد از گذشت چند ساعت باتری ما شارژ نمی‌شود. در مواقعی که کار بسیار ضروری هم داریم این مشکل می‌تواند دردسر بیشتری برای ما داشته باشد.

در برخی از اوقات این مشکل ناشی از گرد و غباری است که در سوکت و درگاه گوشی ما به وجود آمده است که با تمیز کردن آن قسمت مشکل برطرف می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است باتری گوشی شما آسیب دیده باشد که در این صورت باید باتری خود را تعویض کنید. حتی ممکن است درگاه شارژر گوشی شما دچار مشکل شده باشد و نتواند گوشی را شارژ کند که در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم به مراکز معتبر تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنید.

تعمیر مشکل عدم خوانش سیمکارت

عدم خوانش سیمکارت مشکل رایجیست که در بسیاری از مواقع رخ می‌دهد. این مشکل می‌تواند ناشی از اختلالات سیمکارت و یا تداخلات نرم افزاری و سخت افزاری باشد. بهتر است در ابتدا خود گوشی را ریستارت کنید و یا سیمکارت خود را خارج کنید و مجددا آن را وارد کنید.

چنین اقداماتی باعث می‌شود تا تنظیمات شبکه گوشی شما ریستارت شود و ممکن است مشکل عدم خوانش سیمکارت هم حل بشود. اما اگر این مشکل حل نشود باید بخش سخت افزار و نرم افزار گوشی توسط کارشناسان بررسی شود. چنانچه گوشی شما دچار این مشکل شده است می‌توانید به مرکز تعمیرات موبایل ناوک سرویس مراجعه کنید تا این موضوع توسط کارشناسان ما به طور کامل و دقیق بررسی شود.

تعمیرات تلفن همراه

تعمیر ال سی دی و تاچ موبایل

یکی از دلایل مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل ، مشکلاتی است که در زمینه تاچ و ال سی دی برای آن‌ها پیش می‌آید. این مشکلات عموما به دلیل ضربه خوردن، آب خوردن و عواملی از این دست است که دچار آسیب می‌شوند.

در این مواقع بهتر است ابتدا گوشی شما توسط کارشناس تعمیرات موبایل مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود که مشکل از ال سی دی است یا گلس گوشی. سپس پس از آن نسبت به تعمیر موبایل اقدام کنند. چنانچه تاچ و یا ال سی دی گوشی شما دچار آسیب شده است می‌توانید به مرکز تعمیرات تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید تا گوشی شما به طور تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

تعویض و تعمیر حافظه موبایل

گاهی اوقات ضرباتی که به گوشی وارد می‌شود، باعث می‌شود تا حافظه آن‌ها دچار مشکل شود. یکی از علائم خرابی حافظه روشن نشدن گوشی است و یکی دیگر از علائم آن ریستارت شدن بی علت موبایل است. البته چنانچه که حافظه گوشی شما دچار مشکلی شده باشد و یا حتی سوخته باشد، می‌توانید آن را تعویض کنید. برای تعویض و تعمیر حافظه موبایل خود می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی انواع تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل

مشکل داغ کردن گوشی‌

یکی دیگر از مشکلات شایع برای موبایل‌های هوشمند، خصوصا سامسونگ، مشکل داغ شدن بیش از اندازه آن است. گاهی اوقات پیش می‌آید که در حالت عادی، گوشی بیش از اندازه داغ می‌شود و خود کاربران متوجه غیرعادی بودن شرایط می‌شوند.

در این حالت بهتر است تا گوشی خود را فلش کنید زیرا ممکن است دچار مشکلات نرم افزاری شده باشید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که فلش کردن گوشی امری مهم و حیاتی است و چنانچه در این حوزه مهارت لازم را ندارید بهتر است این کار را به متخصصان تعمیرات تلفن همراه بسپارید.

البته ممکن است مشکل از باتری شما باشد و موبایل شما دچار مشکلات سخت افزاری باشد. در این شرایط بهتر است تا باتری شما مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

آیا تلفن همراه شما خراب شده است؟

جهت دریافت برترین خدمات در زمینه تعمیرات انواع تلفن همراه خود، همین حالا اقدام نمایید. با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره‌های تماس مرکز خدمات و تعمیرات ناوک ۸۸۶۴۵۴۷۵ و یا ثبت فرم درخواست بررسی و اعلام هزینه تعمیرات می‌توانید برای تعمیر تلفن همراه خود اقدام نمایید.