دانستنی ها

معرفی اپلیکیشن اندرویدی برای کودکان: اپلیکیشن ماهک

اپلیکیشن اندرویدی برای کودکان

 

مدیریت استفاده کودکان با تلفن های همراه در وهله اول کار دشواری به نظر می‌رسد. شاید بزرگترین دغدغه شما در وهله اول پیدا کردن برنامه های مناسب برای فرزندتان باشد. در مقالات قبلی بازی های اندرویدی مناسب برای کودکان زیر ۵ سال و بازی های مناسب برای کودکان بزرگتر از ۵ سال را به شما معرفی کردیم. امروز می‌خواهیم شما را با یک اپلیکیشن قصه‌گو آشنا کنیم که با تعریف کردن قصه‌های خوب می‌تواند فرزند شما را سرگرم کند. اپلیکیشنی امسال که یکی از اپلیکیشن های برگزیده نیمه اول سال ۹۸ کافه بازار شد.

 

اپلیکیشن ماهک؛ قصه گوی مهربان کودکان

  • چیزی که در بدو ورود به اپلیکیشن ماهک متوجه می‌شوید رابط کاربری خوب و شاد این برنامه است. محیط این اپلیکیشن می‌تواند کودکان را به خوبی جذب کند و به خاطر عدم وجود واژه‌های نوشتاری زیاد و زائد و وجود آیکون‌های خوب کودک حین کار کردن با این برنامه گیج نخواهد شد.
  • به گفته خود ماهک هزاران داستان از نشریات کودک مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد. برخی از داستان‌های ماهک ممکن است تصویری باشند و از انیمیشن برای قصه‌گویی بهره ببرند. برخی دیگر تنها صوتی هستند (که در بخش رادیو قصه قابل مشاهده هستند.). به مرور هم داستان های جدیدی به اپلیکیشن اضافه می‌شود و تنوع قصه‌ها زیاد می‌شود.
  • در دسته‌بندی موضوعی این اپلیکیشن هم می‌توانید به راحتی موضوعی که دوست دارید را برای قصه گویی پیدا کنید. لازم به ذکر است که در این دسته‌بندی گروه سنی هم لحاظ شده است و شما می‌توانید در گروه سنی های الف، ب و ج جستوجو کنید. قصه‌ها هم با فرهنگ ایرانی اسلامی کاملا جور هستند.
اپلیکیشن اندرویدی برای کودکان

معرفی اپلیکیشن اندرویدی برای کودکان

مطالعه این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: با متفاوت ترین بازی های استراتژیک موبایل آشنا شوید.

  • اپلیکیشن ماهک نیاز به اینترنت دارد چون وقتی یک قصه را انتخاب می‌کنید باید آن را دانلود کنید. البته بابت حجم اینترنتی که اپلیکیشن مصرف می‌کند نگران نباشید چون حجم کتاب‌های صوتی خیلی زیاد نیست. شاید حجم ویدئوها کمی بالا باشد.
  • با وجود اینهمه امکانات خوب این برنامه ۷ مگابایتی رایگان است و حتی نیاز به ثبت نام هم ندارد.
  • از دیگر جذابیت های اپلیکیشن ماهک این است که در مناسبت‌های مختلف هم داستان‌های مناسبتی خاص خودش را دارد و کلیپ‌های مناسب آن مناسبت را ارائه می‌دهد. با این داستان‌ها و کلیپ‌ ها اطلاعات فرزند شما هم از وقایع بیشتر می‌شود.

شما چه اپلیکیشن اندرویدی دیگری برای کودکان می‌شناسید که مفید و کاربردی باشد؟ اگر گزینه خوبی سراغ دارید آن را حتما از بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید. اگر هم تجربه‌ای از کار کردن با اپلیکیشن ماهک دارید خوشحال می‌شویم آن را بخوانیم.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *