دانستنی ها

خودسازی و ایجاد انگیزه با اپلیکیشن Deepstash

اپلیکیشن Deepstash

 

این روزها برای هر کاری می‌توان از اپلیکیشن‌ ها کمک گرفت! یک اپلیکیشن جالب و رایگان که می‌خواهیم امروز به شما معرفی کنیم اپلیکیشن Deepstash است. این اپلیکیشن یک منبع خوب برای مطالعه مطالب انگیزشی، تمرین‌های خودسازی و… می‌باشد و می‌تواند شما را از سایت‌ ها یا صفحات اجتماعی که در این زمینه وجود دارند بی‌نیاز کند. خوشبختانه Deepstash  هم برای سیستم عامل اندروید هم برای سیستم عامل آی او اس ارائه شده است و در اپ استورها هم امتیازات خوبی کسب کرده است.  بیایید با Deepstash و امکاناتش بیشتر آشنا شویم.

معرفی اپلیکیشن Deepstash
وقتی شما این اپلیکیشن را دانلود و بعد نصب می‌کنید اول باید مشخص کنید که می‌خواهید در چه زمینه‌هایی تقویت شوید. پس Deepstash به شما لیستی از گزینه‌ها نشان می‌دهد که باید حداقل سه گزینه‌اش را انتخاب کنید. گزینه‌هایی که شامل کار تیمی، مدیریت زمان، سلامت، حل مساله، ارتباطات عاطفی، رهبری، ارتباطات اجتماعی، مدیریت مالی و خودسازی می‌شود.

هر یک از این گزینه‌ها را که انتخاب کنید در صفحه بعدش مطالب مفید در همان زمینه را خواهید دید. این مطلب را افراد مجرب و صاحب نام در همان زمینه نوشته‌اند و در اینترنت منتشرش کرده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: Pacer یک گام شمار مفید برای تندرستی

اپلیکیشن Deepstash

اپلیکیشن Deepstash

مثلا یک وبلاگی که محل اشتراک تجربه افراد کاربلد است وبلاگ Medium یا fs.blog است. شما اگر خودتان بخواهید در این فضاها به دنبال مطالبی که می‌خواهید بگردید وقت زیادی ازتان گرفته می‌شود. بنابراین اینجا Deepstash به کمک شما می‌آید تا دقیقا با همان چیزهایی روبرو شوید که می‌خواهید.

رابطه کاربری Deepstash بسیار ساده و زیباست. شما اگر تجربه چندانی از کار با گوشی هوشمندتان هم نداشته باشید باز به خوبی می‌توانید با Deepstash ارتباط برقرار کنید. مطالب Deepstash گاهی شکل استوری دارند که حاوی توضیحات کاربردی هستند. گاهی هم به عنوان یک Idea به شما نشان داده می‌شوند که حاوی پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد است.

شما در Deepstash می‌توانید مطالبی که دوست دارید را علامت بگذارید تا بعدا به آن‌ها راحت‌تر دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید مطالب را با دوستان‌تان شریک شوید.

یک بخش دیگر هم در Deepstash هست که لزوما مرتبط با علایق شما نیست ولی از سمت کاربران دیگر با استقبال روبرو شده است. شما برای دسترسی به مطالب محبوبم می‌توانید صفحه را به پایین اسکرول کنید تا ببینید پربازدیدترین مطالب در چه مواردی بوده‌اند.

یک مزیت جالب دیگر اپلیکیشن Deepstash آموزش مهارت است. مثلا مهارت بهتر نوشتن را می‌توانید با مطالب Deepstash یاد بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در اندروید

شما تا به حال با Deepstash کار کرده‌اید؟ چه تجربه‌ای از کار کردن با Deepstash دارید؟ اگر اپلیکیشن های دیگری برای خودسازی و موفقیت می‌شناسید آن‌ها را از طریق بخش نظرات سایت ناوک به ما معرفی کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “خودسازی و ایجاد انگیزه با اپلیکیشن Deepstash

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *