دانستنی ها

بهترین ویندوز برای هر سرفیس Surface شما چیست؟

بهترین ویندوز برای سرفیس

این سوال برای این مطرح می‌شود که مایکروسافت هر سرفیسی که تولید کرد یک ویندوز اختصاصی هم برایش در نظر گرفت. ویندوزی که متناسب با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه بود. گاهی اوقات دستکاری هایی که خودمان در ویندوز سرفیس انجام می‌دهیم ممکن است موجب خرابی در عملکرد ویندوز شود، که اگر یکی از کاربران سرفیس هستید و مشکلی مشابه برای شما پیش آمده، در صورت نیاز به هرگونه تعمیر سرفیس، میتوانید روی تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای سرفیس ما در مرکز تعمیرات ناوک با خیال آسوده حساب کنید.

ما قبلا در مطلب مراقبت نرم افزاری از سرفیس ها هم این موضوع را مطرح کرده‌ایم که بهتر است برای هر دستگاه سرفیسی از ویندوز اورجینال خودش استفاده شود. اما ویندوز اورجینال هر سرفیس چیست؟ در این مطلب به شما بهترین ویندوز هر سرفیس را معرفی خواهیم کرد.

معرفی ویندوز اورجینال هر سرفیس

قبل از مطالعه ادامه مطلب اول به شما توصیه می‌کنیم در مطلب معرفی سرفیس های مایکروسافت با انواع سرفیس ها آشنا شوید.

  • Surface 2 فقط می‌تواند سیستم عامل Windows 8.1 RT را نصب داشته باشد.
  • بر روی سرفیس پرو (Microsoft Surface Pro) و سرفیس پرو ۲ (Microsoft Surface Pro 2) فقط Windows 8.1 می‌تواند نصب شود.
  • برای سرفیس پرو ۲۰۱۷ و سرفیس بوک ۲ نسخه ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ مناسب است.
  • Microsoft Surface 3 دستگاهی است که ۲ مدل دارد. اگر شما این دستگاه را با ویندوز ۸ خریده‌اید حتی اگر خودتان رویش ویندوز ۱۰ نصب کنید نمی‌توانید آن را Activate کنید. اما اگر ویندوز دستگاه شما ۸ نبوده شما می‌توانید نسخه ۱۵۱۱ ویندوز ۱۰ را رویش نصب کنید. همین قضیه در مورد Microsoft Surface Pro 3 هم صدق می‌کند.
بهترین ویندوز برای سرفیس

بهترین ویندوز برای سرفیس

  • برای Microsoft Surface Pro 4، Microsoft Surface Book و Surface Book Performance هم نسخه ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ مناسب است.
  • سرفیس پرو ۶ هم دو مدل دارد. اگر این دستگاه از اول Windows 10 Home را داشته باشد همین ویندوز برایش بهترین گزینه است. در غیر این صورت Windows 10 Pro هم می‌تواند برای این دستگاه در مدل های دانشجویی و تجاری مناسب باشد.
  • سرفیس گو (Microsoft Surface Go) هم دو مدل دارد. اگر از اول دستگاه را با Windows 10 S خریده باشید همین نسخه برایش بهترین گزینه است. در غیر این صورت دستگاه شما می‌تواند Windows 10 Pro را برای مدل‌های دانشجویی و تجاری سرفیس گو داشته باشد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: آموزش نصب درایور در سرفیس های مایکروسافت

شما چه سرفیسی دارید و رویش چه ویندوزی نصب است؟ بهترین ویندوز برای سرفیس شما چیست؟ سوالات و تجربیات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بهترین ویندوز برای هر سرفیس Surface شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *