دانستنی ها

اطلاعات جدید درباره ی جدیدترین سرفیس لپ تاپ مایکروسافت

سرفیس لپ تاپ

 

برای به دست آوردن لقب بهترین لپ تاپ، جدیدترین مدل سرفیس لپ تاپ مایکروسافت باید چیز خاصی را به کاربران ارائه دهد. مایکروسافت Surface Laptop 3  بسیار فوق العاده و قدرتمند است اما لپ تاپ های جدیدتر مشابه در حال گرفتن جایگاه این دستگاه هستند بنابراین مایکروسافت Surface Laptop 4 وظیفه دارد جایگاه از دست رفته را برای شرکت مایکروسافت دوباره به دست آورد.

لپ تاپ سرفیس اورجینال اصلی تقریباً سه سال پیش برای اولین بار به بازار آمد و در آنجا اکه لپ تاپ سبک و قابل حملی است، توانست سری لپ تاپ های پرطرفدار مک بوک را که آن ها هم به خاطر وزن کمشان موردعلاقه ی کاربران هستند، با داشتن صفحه نمایش لمسی کنار بزند. به طور کلی تمام سری لپ تاپ سرفیس مایکروسافت برای دانشجویان طراحی شده است و دارای طرحی مینیمال، کیبوردی عالی و توانایی کارکردی متمایز می باشد.

 

یکی از مشکلاتی که با دستگاه های سبک مانند تبلت ها وجود دارد، سیستم عامل متفاوت این دستگاه ها است. برای سال ها جای خالی وسیله ای سبک و قابل حمل با سیستم عامل ویندوز حس می شد.  لپ تاپ ها، تبلت ها و سرفیس بوک های شرکت مایکروسافت به طور مؤثر دستور العملی برای وسیله ای که ویندوز 10 را قابل حمل نماید را ارائه دادند و از زمان انتشار اولین نسخه ی این دستگاه ها به نظر می رسد مایکروسافت هر سال با ارائه ی مدلی جدید نقص مدل های قبلی را حل می کند. امسال نیز در چهارمین سال متوالی، این شرکت قرار است Surface Laptop 4 را معرفی کند.

سرفیس لپ تاپ

surface laptop 4

اطلاعات بیشتر درباره ی Surface Laptop 4

ما انتظار نداریم که مایکروسافت Surface Laptop 4 طرحی بسیار رادیکال نسبت به نسل های قبلی خود داشته باشد و هیچ شایعه ای در مورد احتمال طراحی مجدد این دستگاه وجود ندارد.اما اگر مایکروسافت بخواهد لپ تاپ خود را با رقابت با لپ تاپ های فوق سبک دیگر حفظ کند، Surface Laptop 4 باید ترفندهای طراحی بیشتری را در مقایسه با تغییرات جزئی ایجاد شده از اولین لپ تاپ سرفیس نسبت به مدل های فعلی ایجاد کند. بزرگترین تغییری که امیدواریم ببینیم این است که مایکروسافت با الهام از مدل Dell XPS 1320  حاشیه های صفحه نمایش PixelSense خود را کم کند.

از آنجایی که کیبورد هر سه نسل Surface Laptop با تحسین قابل توجهی روبرو شده است، انتظار داریم Surface Laptop 4 نیز دارای صفحه کلید ستاره ای با بازخورد لمسی و قطر 1.3 میلیمتری مانند مدل های قبلی این دستگاه ها باشد. انتظار داریم جدیدترین مدل سرفیس لپ تاپ مایکروسافت با مهندسی زیرکانه ای در زیر شاسی خود همراه باشد و احتمالاً در مورد نحوه جابجایی SSD نیز اقداماتی انجام شده است. همچنین کاربران امیداور هستتند که سیستم خنک کننده  Surface Laptop 4 بهبود یابد تا عملکرد بهتری را تجربه کنند. با این وجود بسیاری از کابران ایرانی نگران قطعات و تجهیزات لپ تاپ های سرفیس هستند، گروه ناوک سرویس با فراهم کردن انواع مختلف تجهیزات مرتبط با دستگاه های سرفیس این مشکل را حل کرده است.

منبع: tomsguide.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “اطلاعات جدید درباره ی جدیدترین سرفیس لپ تاپ مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *