دانستنی ها

آیا تعویض باتری آیفون اصولی است؟

تعویض باتری آیفون

استفاده از باتری‌های لیتیوم یونی در صنعت گوشی‌های هوشمند یک انقلاب محسوب می‌شود اما با این وجود ضعف‌هایی نیز دارد که باعث می‌شود کاربران کمی اذیت شوند. بنابر اعلام ماکروتل، استفاده بیش از حد گوشی و شارژ کردن آن باعث می‌شود تا باتری گوشی شما ضعیف شود و نیاز به تعویض پیدا کنید. گوشی آیفون نیز از این مبحث جدا نیست. باتری آیفون نیز معمولا بعد از 500 بار شارژ شدن دچار مشکل می‌شود، به گونه‌ای که در نگهداری شارژ به خوبی عمل نمی‌کند و نیاز است دائما به شارژ باشد به همین جهت تعویض باتری آیفون بسیار اتفاق می‌افتد.

برخی بر این باورند که تعویض باتری آیفون به دستگاه آسیب وارد می‌کند در صورتی که این باور کاملا اشتباه است و اگر باتری آیفون را به موقع عوض نکنید به برد و یا آیسی گوشی شما آسیب وارد می‌کند.

اگر گوشی شما دیر شارژ می‌شود و یا زود خالی می‌شود و یا اگر در نگهداری شارژ به خوبی عمل نمی‌کند و یا حتی ورم کرده است، همه‌ی این موارد نشان می‌دهد که باتری شما نیاز به تعویض دارد.

البته می‌توانید سلامت باتری خود را از طریق تنظیمات نیز بررسی کنید. برای این کار کافی است به بخش تنظیمات گوشی رفته و در قسمت Battery health میزان سلامت باتری خود را بررسی کنید. چنانچه روی 100 درصد باشد، نیازی به تعویض باتری نیست و باتری شما در بهترین حالت قرار دارد اما اگر این عدد زیر 80 درصد باشد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعویض باتری آیفون خود اقدام کنید.

تعویض باتری آیفون

هنگام تعویض باتری آیفون چه نکاتی را بررسی کنیم؟

اگر تا اینجای کار مارا دنبال کرده باشید از وضعیت سلامت باتری خود مطلع شده‌اید. اگر نیاز به تعمیر دارد باید به سرعت به یک مرکز تعمیرات جهت تعویض باتری خود بروید. مرکز تعمیرات باید مجهز به دستگاه تست باتری آیفون، چسب زیر باتری ، گارانتی تعویض باتری، در دست داشتن تجهیزات پیشرفته و تعمیرکاران مجرب داشته باشد تا گوشی شما در بهترین حالت ممکن تعمیر شود.

تعویض باتری آیفون

چنانچه باتری آیفون شما آسیب دیده است می‌توانید از طریق لینک زیر جهت تعویض باتری آیفون خود اقدام کنید.

[av_button label=’جهت ثبت درخواست تعویض باتری آیفون کلیک کنید’ link=’manually,https://navakservices.com/service/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-mt375c’ admin_preview_bg=”]

همچنین برای خرید باتری آیفون نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

بعد از تعویض باتری آیفون از کجا بفهمیم باتری اصلی است؟

خوشبختانه سیستم IOS این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات خود و سپس ورود به بخش battery و battery health میزان سلامت باتری خود را بررسی کنید. چنانچه این عدد بر روی 100 درصد باشد باتری شما اصلی و اورجینال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه مصرف باتری آیفون را بهبود ببخشیم؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “آیا تعویض باتری آیفون اصولی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *